شروع شد

فرستاده شده: آوریل 14, 2005 توسط itstart در Uncategorized

   سلام

 من و دوستم احسان دو تا رفیق هستیم که تصمیم گرفتیم از دوران دانشجویی حد اکثر استفاده رو بکنیم و یه چیزایی یاد بگیریم ویاد بدهیم

  بهترین راه رو وبلاگ دیدیم.سعی خواهیم کرد مقالات کامپیوتری مفیدی رو در وبلاگ بگذاریم تا مفید باشه.

 امیدوارم مورد توجه و لطفتون قرار بگیره احسان هم میاد و حرف اولش رو مینویسه.

 فعلا این پست بعدی رو دریابید.

 موسی

دیدگاه‌ها
  1. علیرضا حسینی می‌گوید:

    به نام خدا

    سلام
    هرچی گشتم، آدرس ایمیل شما رو توی وبلاگ‌تون ندیدم. بخاطر همین برخلاف اعتقادات مجازی‌ام، مجبور شدم کامنت نامربوط بزارم.

    من مدت زیادی از درس دور بودم، امسال می‌خوام پیام‌نور شرکت کنم، حالا معلوم نیست اصلا قبول شم یا نه، اما خب یه تیر توی تاریکی می‌ندازم.

    می‌خوام بدونم فرق رشته فناوری اطلاعات IT، با رشته نرم‌افزار چیه؟ مثلا اگر جایی توی اداره دولتی بخوان کارشناس نرم‌افزار استخدام کنن آیا اون کارشناس فناوری اطلاعات هم می‌تونه قانوناً بجای کارشناس نرم‌افزار شرکت کنه؟ درس‌های کارشناس فناوری اطلاعات سنگین‌تره؟ می‌شه به‌وسیله‌ی ایمیل جواب بدین؟ ممنون می‌شم.

    راستی، این کامنت نامربوط، درون من را می‌آزارد، لطفاً بعد از خواندن، بسوزان 🙂

پاسخی بگذارید

