خط قرمز وبلاگ ما

فرستاده شده: ژوئن 18, 2006 توسط itstart در Uncategorized

امروز به این فکر افتادم که خط قرمز وبلاگ ما کجاست؟ از چه چیز هایی نباید عبور کنیم؟ چه چیزهایی نباید بنویسیم؟ آیا اصلا خودسانسوری کار درستی است یا نه؟ و سوال‌هایی از این قبیل ذهن مرا به خودش مشغول کرده بود. اما نتیجه؟
1- من برای خودم اعتقاداتی دارم اعم از اعتقادات مذهبی یا غیر مذهبی که باید آن‌ها را رعایت کنم فقط تا همان حد و نه چیزی بالای آن یعنی عرف و این که مردم چه می‌گویند برایم مهم نیست. برایم مهم است که بازدید کننده‌های وبلاگ چه فکر می‌کنند و آیا از مطالب خوششان می‌آید یا نه ولی این‌که چه فکری درباره‌ی من و شخصیتم می‌کنند برایم چندان اهمیتی ندارد.
2- وبلاگ جایی است برای بیان عقاید و احساسات وتجربیات ولی به نظر من آن‌قدر اهمیت ندارد که به خاطرش خودت را گرفتار کنی. مثلا چیزی بنویسی که یک آدم کله گنده خوشش نیاید و به تو گیر بدهد. اگر می‌خواهی گیر بدهی باید مستعار نویس باشی نه مثل ما با اسم واقعی بنویسی. پس در این وبلاگ مطالبی نخواهم نوشت که موجب آزار و اذیت بعدیم شود.
3- از این دو خط و مرز که بگذریم من خط و مرز دیگری نمی‌شناسم و هر چه دل تنگم بخواهد خواهم نوشت از مطلب کامپیوتری گرفته تا شخصی‌،‌‌ آموزشی گرفته تا انتقادی و شاید هم روزی دلم خواست از سکسولوژی بنویسم. اگر دلم خواست خواهم نوشت. نه فکر نکنید برایم مهم است که اصغر آقا بگوید وای این حرف‌های زشت چیست که می‌نویسی. برای من تنها چیزی که زشت است آن چیزی است که مغایر با اعتقادات و اصولم باشد که شامل بند 1 می‌شود و بند 2 را هم که مجبوریم رعایت کنیم ولی هرگز و به هیچ وجه حاضر نیستم محدودیت دیگری برای خودم بگذارم به هیچ وجه! پس تعجب نکنید اگر از این به بعد مطالب نا آشنا دیدید.
راستی خط قرمز وبلاگ شما کجاست؟

پاسخی بگذارید

