معتاد توییتر می‌شویم؟!

فرستاده شده: مارس 26, 2007 توسط itstart در Uncategorized

در راستای این‌که من هم توسط دکتر مزیدی عزیز به جرگه‌ی صنف مصرف‌کنندگان اضافه شدم توصیه می‌کنم شما هم بیایید تا همگی با هم معتاد شویم. فکر بد نکنید.توییتر را عرض می‌کنم.این هم پروفایل من در توییتر.

خوب من همین حالا یه چیز جالب پیدا کردم‌‌BBC PERSIAN در توییتر اگر شما هم BBC خوان هستید یه توک پا تشریف ببرید این‌جا و BBCPERSIAN را به دوستانتان اضافه کنید و والسلام.
اطلاعات مفید در مورد توییتر:
+ اطلاعات بیشتر راجع به Twitter
+توییتر ، از ابتدا تا … پله اول

پاسخی بگذارید

