به خانه بر می‌گردیم

فرستاده شده: اوت 5, 2007 توسط itstart در Uncategorized

بالاخره ظاهرا از غیبت کبری در اومدیم البته برای من غیبت کبری بود چون آخرین پستی کهبسکتبال ایران من نوشتم بر می‌گرده به پنجم اردیبهشت که الآن هوار روز ازش می‌گذره. بعدشم
که درگیر امتحانا و پروِژه بودیم و الآن سرحال برگشتم بلکهم خدا یه فرجی بکنه برگردیم به زندگی عادی. یه پست همچی به درد بخور هم آماده کردم که ان شاءالله فردا می‌ذارمش در همین مکان مقدس! بلکم به دردد کسی خورد. فعلا اومدم یه چاق سلامتی بکنم تا بعد. به هر حال ما زنده ایم. یعنی من مینویسم پس هستم بود چی بود؟ یه چیزی تو همین مایه های دمت گرم و چراغونی پارسال و اینا! فعلا دمتون گرم کمربندا رو سفت ببندین که می‌خوایم باز بپریم.
بسکتبال
این تیم ملی بسکتبال هم که گل کاشت واقعا دستشون درد نکنه. غیرت تیمی یعنی این. دست مربیشونم درد نکنه. حالا هی بیایم بگیم فوتبال فوتبال. هر سال هم بدتر از سال قبلش. آدی مرده شور این امیر قلعه نویی رو ببرن. آی جز جیگر بگیره الهی….!

پاسخی بگذارید

