عیال جدید

فرستاده شده: سپتامبر 2, 2007 توسط itstart در Uncategorized

همیشه هم که نمی توان به همسر وفادار ماند. هر چند که او خیلی زحمتت را کشیده باشد. هر چند عمرش را به پایت گذاشته باشد. بالاخره من که نمی توانم جوانیم را به پای این همسر گردن شکسته بگذارم و بسوزم و بسازم. چی؟ ولش نکنم؟ نه عزیز دلم دیگر کار از این کارها گذشته. دیروز طلاقش دادم و همسر جدید نیز اختیار کردم و به خانه آوردم. بله با همین عجله ای که می بینید. گر چه که با عیال قبلی خاطره ها دارم و شب و روز ها گذرانده ام اما عیال جدید اصولا چیز دیگری است. اصلا گوش fujitsu siemens amilo pro v2000شیطان کر عیال جوان می خواستم حالا هم آوردم. اصلا خودتان قضاوت کنید مشخصات می دهم شما بگویید حق دارم یا نه؟!

عیال قدیم : Fujitsu Siemens Amilo Pro v2000

cpu: 1.5 centrino
Ram:512
HDD:40GB
VGA:64MB

اما عیال جدید را بگو:HP Pavillon DV 6570
CPU: Turion 64 X2 Mobile Technology TL-60 2GH
Ram:2048MB
HDD:200GBhp pavillon dv 6570
VGA: Nvidia Geforce 8400 up to 895MB and 128MB Dedicated
DVD DRive:LIGHT SCRIBE
Camera: 1.3 Mega Pixel
یعنی هر چی از کمالاتش بگم کم گفتم. ماشاالله بزنم به تخته از هر انگشتش یه هنر می ریزه. حالا شما بگین حق داشتم عیال قبلی رو بعد 3 سال طلاق بدم یا نه؟

 پ ن: فارستک عزیز فرمودن که از کجا و چند خریدم: عرض کنم که چون در شهر مقدس ما این مدل یافت نشد هلک و هلک بلند شدیم رفتیم تهران و مطمئنا مجتمع پاینخت و البته طبقه دوم!
مهریه اش هم ناقابل یک میلیون و سیصد جرینگی!

 

پاسخی بگذارید

