علاقه مندیهای خود را کامل کنید

فرستاده شده: سپتامبر 4, 2007 توسط itstart در Uncategorized

داشتن یک لیست کامل از آدرس سایت ها،در زمینه های مختلف در مواقع نیاز ، قطعا بسیار سودمند خواهد بود و به عدم سردگمی کاربر در وب کمک خواهد کرد.100 سایت برتر
سایت PC Magazine دو لیست 100 تایی از بهترین سایت ها را در زمینه های مختلف را معرفی کرده است، لیست اول با نام 100 سایت برتر کلاسیک و لیست دوم 100 سایتی هستند که از نظر PC Magazine هنوز جایگاه واقعی خود را در بین کاربران به دست نیاورده اند و تقریبا ناشناخته اند.
با دانلود و نصب این برنامه این دو لیست به Favorite شما اضافه می شود.
برای دانلودش از PC Magazine باید نوی این سایت عضو شد برای همین بعد از دانلودش آپلودش کردم که کارتون راحتتر باشه

در ضمن ، آقا موسی تجدید فراشت رو بهت تبریک میگم. ایشالا مجبور نباشی به پاش پیر بشی.
من که دارم با این عجوزه که 6 ساله گوشه اتاق روی ویلچرش کز کرده، می سازم. البته پارسال یه دستی هم به سر و گوشش کشیدم تا بشه یه جوری تحملش کرد. تا حالا هم که کم نیاورده ادعا میکنه پیرزنه و از هیچی نمی ترسه حتی از …

مدتی که با این ترانه قدیمی از داریوش حال می کنم. به شما هم توصیه می کنم از دستش ندین (لینک دانلودش)
به دل میگم غم تو خونت راه نده
میگه جونم مهمون حبیب خداست
چی میشه گفت به این دل دیوونه
هر چی مگم باز میگیره بهوونه

در آخر از تمام کسانی که با لینک دادن و معرفی ماهنامه سایه روشن به ما کمک کردند تشکر می کنم.

پاسخی بگذارید

