یافتم … خود را

فرستاده شده: سپتامبر 24, 2007 توسط itstart در Uncategorized

گفت به دنبال حقیقتی؟!!…روشنایی آفتاب را دنبال کن..
از خواب برخاستم و به دنبال روشنایی رفتم در حالی که  سایه ام در پی من می آمد..
سایه ای که بلندایش رو به نیستی می نهاد،،با من یکی شد… و من همچنان در پی روشنایی بودم..
سایه دوباره جان گرفت و بلندا یافت تا با رفتن روشنایی به وسعت شب رسید…
گفتم:من آفتاب را یافتم؛اما نه در پی روشنایی!
گفت:حقیقت را یافتی؟!
گفتم:سایه ام را دیدم که بسیار بود،،با من یکی شد و بلندا یافت..
حقیقت،تجلی روشنایی در من بود،،سایه روشن وجودم!..
در ادامه…
بسیار خشنودیم که دومین شمارۀ ماهنامه الکترونیکی سایه روشن را در حالی به نظاره نشسته ایم که همگی میهمان ضیافت بزرگ الهی در ماه مبارک رمضان هستیم.
تلاش ا همچنان بر آن است که با عنایت به نظرات شما کاربران همراه، در جهت رفع هر چه بیشتر نقایص و کمبود های ماهنامه بکوشیم ودر این راستا دستان پر مهر شما یاران راهنما را به گرمی می فشاریم.
در پایان از عزیزانی که برای آشنایی دیگر افراد،در سایت ها و وبلاگ های خود به سایه روشن لینک داده اند،قدردانی نموده و امید آن داریم که به آنچه که شایسته ی شماست دست یابیم.

دومین شماره ماهنامه الکترونیکی سایه روشن منتشر شد.

مطالب این شماره:
————————
یافتم … خود را (گفتار نخست)
انارهای شکسته (داستان کوتاه)
پايگاه‌هاي پرتاب فضايي و اولین های فضا (علم و فناوری)
اخبار پزشکی
موسیقی در سال مولانا
به هر آنجا که تویی!… (شعر)
باز هم یکی بود… یکی نبود (طنز)
ارتباط (روانشناسی)
به دنبال زندگی در پس حقیقت جنگ (معرفی ونقد کتاب زندگی، جنگ و دیگر هیچ نوشته اوریانا فالاچی)
مسجد حکیم اصفهان (مجموعه عکسی از مسجد حکیم اصفهان)
گزارش ویژه (گزارشی از حواشی انتخاب هاشمی رفسنجانی به عنوان ریاست مجلس خبرگان)
چمران چریک عاشق
گفتگوی من و پری (قطعه کوتاه ادبی)
سفر با دوربین دیجیتال
دانستنی های موبایل (نکات کلی و جالب در مورد گوشی های موبایل)
چگونه طالقاني پدر ملت ايران شد؟

منتظر انتقادات و پیشنهادات سازنده شما عزیزان هستیم.

مطالب خود را برای شماره بعدی ماهنامه الکترونیکی سایه روشن به این آدرس ارسال نمایید.

پاسخی بگذارید

