ده تاییاش!

فرستاده شده: ژانویه 2, 2008 توسط itstart در Uncategorized

1- ما هنوز زنده‌ایم.
2-فکر کنم احسان دیگه دوس نداره این‌جا بنویسه! اصلا به من چه من که دوس دارم!
3- احسان یه جای دیگه می‌نویسه! این روزا هم بد جوری خوره‌ی Face Book شده. الآنم رفته بافق.
4-‌اینا رو دارم ساعت 5:15 صبح می‌نویسم احتمالا وقتی پستشون می‌کنم ظهر خواهد بود و سر راه رفتنم به سلف این خزعبلات رو هم می‌چپونم تو وبلاگ!
5- امتحانا داره شروع میشه باید درس بخونم. ولی از خدا که پنهون نیست از شما چه پنهون که در هوای شیراز یک صفتی به ادم دست میده به نام … گشادی که نمیذاره آدم زیاد به خودش فشار بیاره!
6-امشب(وقتی این پست منتشر میشه باید بگم دیشب) فیلم rumor has it رو دیدم. تنها دلیلم هم واسه دیدنش بازی کردن خانم جنیفر انیستن توش بود. آخر دلیل قانع کننده!
7- هر چی منتظر شدم اذان صبح نگفتن اگه من نماز نخونده خوابم رفت دیگه به من ربطی نداره تقصیر خود خداست!
8- زمستونای شیراز نصف شبی تخم مرغ، رب با نارنج خیلی می‌چسبه. میگی نه امتحان کن معتاد میشی.
9-از سقف توالت خوابگاه شما هم مخلوط ان و شاش طبقه بالاییا چکه می‌کنه؟! در صورت مثبت بودن جواب چه راه حلی به کار می‌برید!(بعد از 4 سال هنوز راه حل مناسبی پیشنهاد نشده!)
10- مثل این که دارن قرآن می‌خونن بالاخره انگار قصد دارن اذان صبحه رو بگن. میخوابیم تا ظهر که جهت up نمودن خدمتتون برسیم!

پاسخی بگذارید

