مشکل اسم آزادی است

فرستاده شده: فوریه 2, 2008 توسط itstart در Uncategorized

از بچگی به این سرودهای انقلابی علاقه داشتم، هم از ریتم مارش گونه شان خوشم می آمد، هم از شعرهای حماسی شان.
به لاله در خون خفته… شهید دست از جان شسته… قسم به فریاد آخر… به اشک لرزان مادر… به این شهید افتخار می کردم. برایم جالب بود که از این آهنگ ها بیش تر بدانم، سراغ اینترنت میروم، نتایج جالبی است، شوقم بیش تر می شود، اسفندیار منفرد زاده به یمن پیروزی بر کفر و رسیدن آزادی با تلاش مثال زدنی و بدون داشتن ارکستر و به تنهایی تمام سازها و آهنگ های سرود «بهاران خجسته باد» را می نوازد و خود و همسرش می خوانند، اسفندیار الان آن ور آب است، وبلاگ مینویسد.
دانشجویان در 18 تیر «همه بپیش» را هم با هم می خواندند، این یکی کار زنده یاد مجتبی میرزاده است، با خود می گویم بد نیست این آهنگ را بگیرم، آوینی دات کام این آهنگ را برای دانلود گذاشته است.
به همراه آهنگ خودم هم زمزمه اش می کنم، همه به پیش… به یک صدا… جاویدان ایران عزیز ما…
من اشتباه میکنم؟ آهنگ کامل نیست؟ یک بار دیگر آهنگ را پخش می کنم و به آن دقت می کنم، درست است، قسم به اسم آزادی… به لحظه ای که جان دادی… حذف شده است، آهنگ را سانسور کرده اند.

پاسخی بگذارید

