کظم غیظ و کاسپراسکای

فرستاده شده: مه 3, 2008 توسط itstart در Uncategorized


ویروس کظم غیظ مدتی هست که منتشر شده و به سرعت در حال گسترش هست. کامپیوتر مورد استفاده ی من هم آلوده کرده که تقریبا کارایی سیستم را کاملا مختل کرده است.
متاسفانه راه حل خوبی برای از بین بردن آن پیدا نکردم، راه حل های پیشنهادی هم جواب نمی دهند. IT Line پیشنهاد کرده بود که از آنتی ویروسی که سازنده خود ویروس ارائه کرده استفاده کنم، که آن هم جواب نداد. کظم غیظ جلو نصب آنتی ویروس جدید را میگره و از انجایی که به علت مهم بودن اطلاعات روی هارد نمی تونستم کل هارد را Fdisk کنم به دنبال راه بهتری می گشتم که با صحنه زیر مواجه شدم، قضاوت در مورد بهترین آنتی ویروس دنیا با خود شما



دیدگاه‌ها
  1. amin می‌گوید:

    ضد ویروس من Mcafee enterprise 8 هست.
    ویروس Kazemjoon رو هم می شناسه.

    قضاوت در مورد بهترین آنتی ویروس دنیا
    به عوامل زیادی وابسته هست. از شما تعجب می کنم! فقط بازاریاب تبلیغاتی شرکت کاسپرسکی می تونه چنین ادعایی بکنه که به دلیل تشخیص دادن یک ویروس جدید نرم افزارش بهترینه!

پاسخی بگذارید

