قاضی بد

فرستاده شده: مه 7, 2009 توسط احسان شریعتی در فوتبال, انتخابات
برچسب‌ها:

چند ساعتی از تموم شدن بازی چلسی و بارسا می‌گذره، دو تیمی که هیچ کدومشون تیم محبوبم نبودند که از برد یکی و باخت دیگری خوشحال بشم، فقط برای دیدن بازی زیبا و حساسی که انتظارش را داشتم پای تلویزیون نشسته بودم، اما هنوز توی فکر قضاوت بد بازی هستم،  چشم پوشی هنینگ داور بازی از 4 صحنه مشکوک به پنالتی که چلسی را از رسیدن به فینال باز داشت.

چلسی - بارسا

اعتراض بالاک به قضاوت بد هنینگ داور مسابقه

فکرش را بکنید قضاوت هنینگ چه نتیجه‌ای داشته؟ بازیکنان و مربیان و مسئولین باشگاه را متضرر کرده و هواداران باشگاه را برای مدتی در حسرت از دست دادن فینالی که قرار بود در ورزشگاه المپیک رم برگزار کنند، ناراحت و مغموم کرده. متاسفانه دارم بازی امشب را با بازی که قراره 22 خرداد توی کشور برگزار بشه مقایسه می‌کنم و این که ممکنه  این حادثه تکرار بشه. آن هم در بازی که بازی گردان خود قراره در مسابقه شرکت کنه و داور هم پیش از شروع مسابقه حمایتش را از او اعلام کرده. خدا به خیر گرداند.

پ.ن: میرحسین موسوی:من طرفدار آن بسیجی هستم که وقتی صندوق های رای را به آن می سپاریم مانند ناموس خود از آن دفاع کند.

مطلب  تا حدودی مرتبط:
فینال رؤیایی منچستر – بارسلونا

دیدگاه‌ها
  1. محمد می‌گوید:

    طفلی طرفدارای منچستر، از حالا دلهره دارن.

    • احسان شریعتی می‌گوید:

      من که طرفدار میلان هستم(توی پست قبلی هم گفتم)، تازه توی فینال هم بیش‌تر بارسا را ترجیح می‌دم تا منچستر

  2. aMiN می‌گوید:

    بارسا حقش بود در كل
    فينال رويايي با منچستر ديدنيه
    منچستر ميبره!

  3. محمدعرفان می‌گوید:

    توکل بر خدا می کنیم.

  4. علی افشار می‌گوید:

    چلسی خوب بازی کرد ولی بارسا امسال سال رویایی را داشت . به قول یکی از دوستان به هدف رسیدن یعنی :

    تیر به هدف بخوره .

    شانس یعنی :

    هدف به تیر بخوره .

    بالاخره بعد از این همه بد شانسی های بارسا یک بار هم باید شانس می آورد . بازی رفت هم داور خیلی به چلسی کمک کرد . بالاک همون بازی رفت باید اخراج می شد و چند تا پنالتی هم نگرفت . به هر حال یک فینال انشالله رویایی را خواهیم دید .

  5. منصور می‌گوید:

    واقعا واسه داور متاسفم 😦
    اشک من و طرفدارای چلسی رو دراورد !

    اما امیدوارم 22 خرداد دیگه اشکمون در نیاد … خدا کنه بدبخت نشیم

  6. جعفر می‌گوید:

    داور فقط یه پنالتی برای چلسی نگرفت ولی خطا روی مسی در نزدیک محوطه جریمه رو نگرفت
    خطای ابیدال که تک به تک نمیشد رو قرمز داد .

پاسخی بگذارید

