اگر اینترنت را پرینت بگیریم…

فرستاده شده: سپتامبر 15, 2009 توسط احسان شریعتی در سرگرمی
برچسب‌ها:, , ,

دیدگاه‌ها
  1. رضا حريري می‌گوید:

    بسيار جذاب بود.بسي لذت برديم. مخصوصآ اون وسطاش كه گفت به اندازه‌ي نصف ايسلند كاغذ لازم داره!

    پيروز باشي رفيق!

  2. حسين می‌گوید:

    سلام… اين چه مدليشه… .؟
    يعني چجوري ميشه.. ..!!!!

  3. سینا می‌گوید:

    عالییییییی بود ! ولی فکر نمیکردم با یه دور از نیویورک تا توکیو این مقدار سوخت تموم شه … :دی

  4. Cynthia می‌گوید:

    جالب بود 😆

  5. amin می‌گوید:

    حالا نمیشه پرینت نگیریم؟

  6. Mohammad8x می‌گوید:

    راه جالبی‌ه برای نشون دادن عظمت اینترنت.
    حالا اگه مغز من‌و پیرینت بگیریم… :دی

  7. علی می‌گوید:

    جالب بود ،با ده دقیقه خوندن شبانه 8 میلیون سال و خورده ای واسه مطالعش طول میکشه :d

  8. mansour می‌گوید:

    یه چیزی من خونده بودم که اگر پرینت بگیریم و روی هم بچینیم میشه باهاش 50 بار رفت سیاره پلوتن و برگشت .. اینم جالب بود

  9. بابک می‌گوید:

    خیلی جالب بود… یه موقع خیلی وقت پیش من دنبال همچین چیزی بودم پیدا نکردم.
    الان البته دیگه به دردم نمی خوره ولی جالب بود. ممنون.

پاسخی بگذارید

