ادیتورتان را به دنبال خود بکشید

فرستاده شده: اکتبر 7, 2009 توسط احسان شریعتی در معرفی نرم‌افزار
برچسب‌ها:, , , ,

نسخه قابل حمل Notepad++ ارائه شد.

این نسخه که تمامی ویژگی‌های نسخه‌ی نصبی آن را اعم از پشتیبانی از syntax حدود 50 زبان برنامه‌نویسی مختلف و پلاگین‌های سیستمی گسترده را داراست، احتیاجی به نصب ندارد.

Notepad++ قابل حمل را با حجمی معادل 3 مگابایت می‌توانید از این آدرس دانلود کنید.

دیدگاه‌ها
  1. mehdi می‌گوید:

    با سلام خدمت شما دانشجویان IT
    بنده در تبریز سکونت دارم و می خواستم در رشته آی تی ادامه تحصیل بدم مدرک دیپلم منم گرافیک رایانه ای است.
    مرا راهنمائی کنید که چگونه و از چه طریقی می توانم به این رشته در دانشگاه وارد شوم و یا اصلا در تبریز این امکان وجود دارد؟
    با تشکر

  2. سلام ارجمند گرامی.
    من امیر هـ ـ. ـادی انـ.ـواری، روزنامه نگار هستم. به سبک یک عادت قدیم، مطالب و نوشته هایم را در وبلاگی جمع آوری می کنم. دو وبلاگ قبلی من متاسفانه در سایت بلاگفا اولی فیلتر و دومی محتوایش پاک شد و لاجرم به این سایت پناهنهده شده ام. اما مشکلی در بین هست. من بلد نیستم با سیستم مدیریت محتوای این بلاگ کار کنم.

    نمی دانم شما چطور نوشته هایتان را بدون نوار ابزار ویرایش، ویرایش می کنید. یا اینکه چطور در پست هایتان از تصویر استفاده می کنید یا به بخشی از نوشتار لینک می دهید.
    از شما تقضا دارم اگر برایتان امکان دارد، در مسنجر با هم چتی کنیم و اینها را به من یاد بدهید. شاید با هم دوستان خوبی باشیم.

    این آی دی من در مسنجر است: bn_aha خیلی خوشحال می شوم اگر پاسخم را بدهید و البته وقت کنید به من کمک کنید.
    با عرض تشکر

  3. سعید می‌گوید:

    HHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH
    HHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH

    با عرض سلام
    من توی سایت آلکسا آدرس شما رو پیدا کردم که وبلاگ کننده خیلی خوبی دارید.به شما تبریک می گویم.
    اجازه بدید از شما خواهش کنم اگر براتون امکان داره به ما افتخار بدید و یک گوشه کناری لینک ما رو هم بگذارید .
    اگر دوست داشتید می توانید ما را با عنوان
    «دانلود مجلات روز دنیا»
    به آدرس
    http://www.hexasystem.blogfa.com
    لینک کنید.
    لینک شما هم اکنون در وبلاگ من با عنوان
    » یاد داشت های دو دانشجوی IT»
    درج شده است.
    با تشکر
    خاکسار شما سعید

    HHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH
    HHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH

  4. اکیهون می‌گوید:

    ازش استفاده می کنم
    خیلی عالیه

  5. بهمن ابراهیمیان می‌گوید:

    سلام
    مطالب خوبی نوشتی
    امید که برای قشر دانشجوی ما مفید اُفتد

  6. حسین می‌گوید:

    وب جالبی دارید!
    خوشحال میشم بهم سر بزنی…

پاسخی بگذارید

