لیست فالوینگ خود را پاکسازی کنید

فرستاده شده: آوریل 11, 2010 توسط احسان شریعتی در توییتر
برچسب‌ها:, , ,

twitoria اپلیکیشن توییتر است که به شما کمک می‌کند تا تمامی کاربرانی که برای مدتی طولانی غیرفعال بوده‌اند را بیابید و آنفالو کنید.

در لیست فالوینگ ما کاربران بسیاری وجود دارد که با شنیدن نام توییتر و یا به تشویق یکی از دوستانشان به عضویت توییتر درآمده‌اند و ما در همان ابتدا آن‌ها را فالو کرده‌ایم اما پس از گذشت مدت زمانی غیرفعال شده‌ان؛ اگر دلیلی برای ادامه فالوینگ آن‌ها نمی‌بینید می‌توانید با استفاده از این ابزار آن‌ها را بیابید و لیست خود را از وجود آن‌ها پاکسازی کنید.

twitoria بازه‌های زمانی مختلفی را از یک هفته تا یک سال پیش روی شما قرار می‌دهد تا با تعیین آن کاربر فعال را از غیرفعال مشخص کنید.

twitoria برخلاف اپلیکیشن‌های مشابه خود MyCleenr و UnTweeps به وارد کردن نام کاربری و رمزعبورتان احتیاج ندارد و تنها کاربران غیرفعال را به شما معرفی می‌کند و گزینه‌ای برای ایجاد یک لیست جدید و همچنین آنفالو کردن مستقیم از داخل اپلیکیشن ندارد.

دیدگاه‌ها
  1. شایان شلیله می‌گوید:

    دوای درد منه به خدا – ولی در مورد خیلی ها من دوست دارم توی لیستم باشن چون طرف چهار ماه یک بار توییت می کنه و می دونم که توییتش به درد من می خوره مثلا دوست های خیلی نزدیک و یا توییت های شرکت هایی که دوست دارم در جریان کار هاشون باشم حتی خیلی دیر به دیر هم اگه به روز بشن

  2. سیما ف. می‌گوید:

    سلام.
    می بخشید که در مورد موضوعی جز موضوع اصلی وبلاگتان مزاحم می شوم، اما من نیاز به اطلاعاتی مورد رشته IT دارم. از طریق جست و جو در سایت ها، با موضوعات درسی این رشته در دانشگاه آشنا شده ام. اما می خواستم برای آگاهی از علاقه شخصی ام، در مورد فعالیت های عملی این رشته، نه فقط در دانشگاه، که در عرصه فعالیت و پژوهش بدانم. خیلی متوجه مفهوم عینی کلماتی مثل توسعه، طراحی یا پیاده سازی سیستم های اطلاعاتی نمی شوم. من نیازمند اطلاعاتی در مورد فعالیت های شما در این رشته ام.
    منتظر ای میل شما هستم، ممنون.

  3. nima می‌گوید:

    با سلام

    سایت کامل و زیبای دارید اگر مایل به تبادل لینک هستید با ایمیل من تماس بگیرید

    سایت :www.camzune.com

    ایمیل :n.camzune@gmail.com

    تشکر

پاسخی بگذارید

