ایجاد دفترچه خاطرات روزانه با نت‌پد

فرستاده شده: دسامبر 12, 2010 توسط احسان شریعتی در ویندوز, ترفند
برچسب‌ها:, , ,

– نت‌پد را باز کنید و .LOG را داخل آن بنویسید و سپس Enter را فشار دهید.

– فایل را با نام دلخواه ذخیره کنید، آن را ببندید و مجددا اجرایش کنید.

– همانطور که مشاهده می‌کنید در ابتدای خط جدید تاریخ و زمان فعلی درج شده است و آماده است که شما خاطراتتان را بنویسید.

– به این ترتیب در هربار باز کردن این فایل تاریخ و زمان درج می‌شود تا کار خاطره‌نویسی شما را آسان کند.

پی‌نوشت: من این مورد را بر روی نت‌پد ارائه شده به همراه ویندوز ‌XP سرویس‌پک 3 تست کرده‌ام.

دیدگاه‌ها
  1. babak می‌گوید:

    در ویندوز 7 اینکار را کردم همچین چیزی اتفاق نیفتاد!

  2. Majid می‌گوید:

    من هم ویندوز 7 استفاده میکنم چیزی نشد؟!!!

  3. smh می‌گوید:

    من تو ویستا انجام دادم نشد

  4. key می‌گوید:

    ایول واسه من جواب داد
    دوستان اول نقطه بعد log رو با حروف بزرگ بنویسند
    ویندوز xp مدیا سنتر دارم

  5. Majid می‌گوید:

    آقا درسته جواب میده ، ربطی نداره چه ویندوزی استفاده میکنی. تفاوت توی همون اول بودن تایپ نقطه میباشد.

  6. hamid می‌گوید:

    salam
    mishe baradar
    emtehan kon mishe

  7. محمود زحمتی می‌گوید:

    ممنون خیلی جالب هست نکته اصلی اینه اول نقطه بعد LOG را بنویسید

  8. key می‌گوید:

    دوباره سلام یه توضیحی می دین دربراه نوت پد و این کد ها .
    چند سال پیش یه نوشته دیدم که می نوشتی تو نت پد بعد ذخیره می کردی و دوباره که باز می کردی حروف چینی نوشته بود
    الان دقیق یادم نیست چی بود ولی تو این حدود بود
    iran via atomia

پاسخی بگذارید

