مایکروسافت جایگزین مجانی برای 3d max رو کرد

فرستاده شده: ژوئیه 24, 2008 توسط itstart در Uncategorized, معرفی نرم‌افزار
برچسب‌ها:, , ,

True Space یک نرم‌افزار مدل‌سازی و تولید انیمیشن سه بعدی است که به شما اجازه می‌دهد تصاویر سه بعدی واقع‌گرایانه‌ای را خلق کنید. شما هم‌چنین می‌توانید کاراکترها‌ی ساخته شده با دیگر ابزارهای 3d هم‌چون AutoCAD, 3ds Max, Adobe Illustrator و غیره را به این برنامه‌ Import (درون ریزی) نمایید.EmmanuelAsset_villefranche_s

True Space پیش‌تر‌ها به قیمت 600 دلار فروخته می‌شد اما سپس مایکروسافت این شرکت را خرید و هم‌اکنون به عرضه رایگان این نرم‌افزار می‌پردازد. به نظر می‌رسد اقدام مایکروسافت در جهت قرار دادن این نرم‌افزار برای دانلود به صورت رایگان در پاسخ به اقدام گوگل در راه‌اندازی محصول خود Google Sketch up باشد. 3dsoftware

ایده‌ی اصلی در قرار دهی رایگان این نرم‌افزار در اختیار مردم این است که آن‌ها ساختمان‌ها و مناظر محیط خود را جهت استفاده در Microsoft Virtual Earth به صورت سه بعدی طراحی کنند همان گونه که امکان طراحی مشابه جهت Google Earth پیش‌تر توسط نرم‌افزار Google Sketch up در اختیار کاربران گوگل قرار گرفته بود.

می‌توانید نرم‌افزار True Space ورژن 7.6 را به رایگان از این صفحه دانلود کنید.

دیدگاه‌ها
  1. Roba می‌گوید:

    Hi, is this Mac compatible? | R 
    ———————————————-
    ITSTART: خیر به نظر می‌رسد تنها بر روی ویندوز قابل استفاده است

  2. حسين زين الديني می‌گوید:

    خيلي ممنون از خبرتون
    لطفا اگر امكان داره طرز كاره اين برنامه رو برام بفرستيد
    باتشكر

  3. هومن می‌گوید:

    از sketchup که ملذوذ شدیم، ببینیم این یکی چیه! خیلی ممنون از خبر

  4. teroa می‌گوید:

    البته این نرم افزار اصلا در حد و اندازه ی 3ds max نیست

  5. جوانه می‌گوید:

    سلام
    به این میگن: رقابت سازنده
    خدا مایکرو سافتی ها و گوگلیها را پیوسته رقیب سرسخت هم و دوستدار مردم اونهم با تقدیم برنامه های تاپ رایگان، نگاه دارد.
    آمین

  6. حامد می‌گوید:

    محال این نرم افزار به خاک پای 3DS MAXبرسد.((مجانی)) مگر مایکروسافت دیوانه است.

  7. Ahmadreza می‌گوید:

    The jack of all affairs , master of non

  8. فرهاد می‌گوید:

    اصلا مقایسه این نرم افزار با 3dmax کار اشتباهی است چون این نرم افزار خیلی پیش پا افتاده تر و کوچکتر از اینیه که با غولی مثل max مقایسه بشه

  9. محمدرضا می‌گوید:

    این کجا و آن کجا

  10. عل می‌گوید:

    لطفاً در انتخاب عنوان خود همیشه دقت کنید و از هر جمله ای جهت جالب به نظر |آمدن استفاده نکنید، اینکار ممکن است باعث ایجاد سوء تفاهم برای افراد نا آشنا و گمراهی شود.
    هین نرم افزار در هیچ مورد قابل مقایسه با 3dmax نیست.این مقایسمه مثل مقایسه notpad با word می باشد!!!

  11. shahrooz می‌گوید:

    آخه هر چیزی که محیط سه بعدی خلق می کنه رو باید با 3d max مقایسه کرد. موافقم در انتخاب عنوان دقت کنید. انگار ژیان رو با ferrari مقایسه کردی. احتمالاً اصلاً با 3dmax آشنایی نداری.

  12. Virtual Fair می‌گوید:

    به به !!!
    چه عالی !!!
    شدیدا دنبال همچین چیزی می گشتم !!

  13. hatam می‌گوید:

    ولی به مایا می رسه ها!

  14. MOHA می‌گوید:

    به نظر من این برنامه به هیچ وجه به پای 3D Max نمی رسه

  15. حنیف می‌گوید:

    این برنامه اصلا برای رقابت با 3dmax ساخته نشده در اصل برای رقابت با گوگل ساخته شده.
    در ضمن نمی توان آن را مانند 3dmax پیچیده ساخت چون با اینکه مجانی ولی کمتر کسی میتونه باهاش کار کنه.

  16. محمد می‌گوید:

    من از طرفداران مایکروسافت هستم
    فکر می کنم مایکروسافت باز هم می تواند در این زمینه با قدرت وارد شود
    نرم افزار های مایکروسافت همگی دارای ویژگی های مثبت زیادی هستند
    اما خوب به هر حال تری دی مکس هم نرم افزار خوبی است
    اما قطعا مایکروسافت می تواند در این زمینه حرف زیادی برای گرفتن داشته باشد

    زنده باد مایکروسافت

  17. محمد می‌گوید:

    راستی من فکر کنم شما باید از طرفدار های مایکروسافت باشی
    من خودم عاشق مایکروسافت و مخصوصا Windows Live Space , Photo Gallery … هستم
    یک آلبوم عکس هم فعلا در لایو دارم
    فوق العاده است
    صمیمانه دوست دارم با شما تبادل لینک کنم
    با تشکر

    ——————————-
    ITStart: محمد جان برخلاف تصور شما من به شدت مخالف مایکروسافت هستم! اما این دلیل نمی‌شود که محصولات جدید و پر سر وصدا و البته مجانی آن‌ها را معرفی نکنم.

  18. یارو می‌گوید:

    از وقتی که بیل گیتس رفت مایکروسافت جنده شد

  19. mehdi می‌گوید:

    اين نرم افزار اينقدم كه مي گين پيش پا افتاده نيست
    به پاي مس نمي رسه ولي كم نداره!

  20. وستا می‌گوید:

    واقعا چه می کنه این میکروسافت

  21. M.J.Ahmadi می‌گوید:

    دوست عزیز نرم افزاری که معرفی کردین بیشتر شبیه یک شوخی به نظر می یاد . لازم به توضیح نیست که MAX واقعاً مجهز به پیشرفته ترین تکنیکهای شناخته شده در 3D Graphic هست و طبق گفته سایت سازنده که البته درست هم هست(80 % بازی ها و انیمیشن های معروف دونیا با کمک اون ساخته می شوند) حالا خودتون بگین چنین نرم افزار هیولی (هیولای) می تونه یک رقیب FREE داشته باشه.

    این خنده داره…!!!!

  22. هادی می‌گوید:

    نمیدونم دلیل اصلی ارائه و ساخت این نرم افزار چیه و پشت صحنه چی میگذره اما اگه مایکروسافت بخواد میتونه با هر شرکت نرم افزاری رقابت کنه و براحتی هم از عهدشون برمی یاد چون هر چی باشه مایکروسافت هنوز با داشتن چند رغیب بزگترین ارائه دهنده سیستم عامل دنیاست و بستر اجرای این نرم افزار و اکثر نرم افزاهاست. و اگه واقعا بخواد و براش مهم بشه روی هر شرکتی رو کم میکنه چون هم پولشو دارن هم دانش شو.

  23. مرلین منسون می‌گوید:

    مطمئنا» خود مایکر.سافت هم هدفش رقابت با 3dmax اونم با یک نرم افزار رایگان ! نبوده ! این برداشت شماست….

  24. جادوگر می‌گوید:

    بابا بیخیال این 3d max میشید یا نه. بابا همه فهمیدن که این برنامه در حد و اندازه 3dmax نیست اما اگه راست می گی خودت یه برنامه بنویس که فقط a رو با b جمع کنه بعد می فهمی این برنامه چیه؟

  25. یاسر صمدی می‌گوید:

    این یه نرم افزار عتیقه مال 2000 سال ÷یشه که مایکروسافت اومده خریدتش و دو زار هم نم ارزه بچه بازیه

  26. پویا می‌گوید:

    با عرض سلام می خواستم بگم 3Ds Max 2008 & 2009 بسیار پیشرفته در زمینه ی سه بعدی سازی اند.اما مایا 8.5 بسیار طبیعی تر و بهتر است ولی اگر بخواهید از انیمیشن خود در این برنامه رندر(خروجی)بگیرید پدرتان در می آید چون خیلی طول می کشد و ممکن است تا آن زمان نوه نتیجه دار شوید.رندر گرفتن در مکس بسیار آسان و دسته کم کمتر از مایا است اما در خود همین برنامه اگر بخواهید دموی گیم بسازید 100 فریم به طور پیشفرض 3 ثانیه انیمیشن میشود و برای ساخت دموی گیم برای هر فریم حدود 1 ساعت وقت می برد و چنین چیزی برای شما و من امکان پذیر نمی باشد پس از روش Optimaze در مکس استفاده کنید.

  27. بهرنگ شیردل می‌گوید:

    من هنوز دارم دانلود می کنم راستش من خیلی
    برنامه های انیمیش سازی رو دوستم.

  28. خره می‌گوید:

    برو بابا

  29. خره می‌گوید:

    ای یوسف خوش نام ما خوش می روی بر بامه ما

  30. سیامک می‌گوید:

    بچه‌ها حالا مایکرو سافت یه غلطی کرد،نفهمید،شما به بزرگی‌ خودتون ببخشیدش.میدونید،،،جوونه ،،،تازه کاره،فکر میکنه برنامه نویسی بچه بازی.یه ویندوز هم که نوشته شانسی طرفدار پیدا کرده.من از طرف بیل گیتس از شما عذر می‌خوام……

  31. danialbehzadi می‌گوید:

    بلندر هم بهتره هم مجانیه هم آزاده

بیان دیدگاه